اعلام حریق شراک

سيستم اعلام حریق و سیستم احضار پرستار بیمارستانی از جمله مهم‌ترین خدمات شركت اتریشی شراك سِكونت است كه با همكاری شرکت کارخانجات تولیدی تارا در ایران ارائه می‌شود.

شركت Schrack seconet یك شركت تكنولوژی محور اتریشی است كه به عنوان یكی از رهبران بازار در زمینه سیستم‌های اعلام حریق،‌ ارتباطات و ایمنی محسوب می‌شود. این شركت زیرمجموعه‌های معددی در لهستان، مجارستان، سوئد و دفاتری در رومانی، روسیه، اسلوواكی، جمهوری چك، تركیه و هند دارد و نماینده انحصاری آن در ایران در اختیار شرکت کارخانجات تولیدی تارا است. امروز این شركت با بیش از یك قرن سابقه، محصولات به‌روز و متعددی را عرضه می‌كند.

سیستم اعلام حریق، به مجموعه‌ای از قطعات الکترونیکی گفته می‌شود که وظیفه آشکارسازی حریق در اماکن مختلف را بر عهده دارد. از سیستم ها ی اعلام حریق به طور گسترده در ساختمان ها و اماکن مسکونی و صنعتی استفاده می شود تا خسارت‌های ناشی از حریق را به حداقل برسانند و همچنین برای اطلاع دادن به ساکنین ساختمان در مواقع بروز حریق از این سیستم‌ها استفاده می‌شود تا حتی‌الامکان از تلفات جانی جلوگیری شود.

سیستم VISOCAL IP پلتفرمی یكپارچه برای ساماندهی ارتباطات و خدمات بالینی است. این سیستم قادر است تا خدمات پزشكی و مراقبتی، اطلاعات بیمارسان، خدمات بیمارستانی و بالینی، سازماندهی بستری شدگان و اطلاعات پرداخت هزینه‌های درمان ایشان را به صورت متمركز و یكپارچه ساماندهی كند. بهره‌گیری از زیرساخت شبكه IP سبب می‌شود تا این راهكار علاوه بر اینكه راهكاری امن و مطمئن برای گردش اطلاعات ارائه دهد، هزینه‌های پیاده‌سازی را نیز تا حد قابل توجهی كاهش دهد.